מעגלי הרזיה


מעגלי ההרזיה הם קבוצות תמיכה אינטימיות המתקיימות באווירה ביתית אצלי בערד או באשקלון. אנחנו נפגשים פעם בשבוע ונותנים זה לזה את הכוח להגיע להישגים ולהתמיד בתהליך.


מה עושים במפגשים?

שלב ראשון - שקילה

לפני תחילת כל מפגש, המשתתפים נשקלים באופן דיסקרטי. תוצאות השקילה נרשמות בכרטיס האישי של המשתתף , ובדף הריכוז שאני שומרת עבורכם כמנחה.


ישנה חשיבות רבה לשקילה השבועית. השקילה משקפת את העשייה, היא

התוצאה של העשייה. היא מאפשרת מעקב ובקרה על קצב הירידה, כאשר ההמלצה היא על ירידה של כ- 500 גרם לשבוע, ירידה מתונה שאינה יוצרת זעזועים לגוף, תוך הפנמת ההרגלים הנכונים.
 

שלב שני - סבבי שיתוף​​​​​

שלושה סבבים שמטרתם לתת ביטוי למה שעובר עלינו, לקבל הקשבה, פידבקים, תמיכה, רעיונות והשראה מהחברים האחרים. הדיבור בסבבים כמובן איננו חובה אלא רק המלצה, ונתון לרצון ולמוכנות של כל משתתף.

סבב ראשון : דיווח תוצאות
כל משתתף מדווח בעקבות השקילה כמה ירד השבוע וכמה בסה"כ.
 

סבב שני : "דברים טובים שעשיתי השבוע"
כל משתתף משתף ומספר אילו דברים טובים עשה השבוע בהקשר לתוכנית שלנו , הדגש שלנו הוא על מה כן, גם אם היו לנו דברים פחות טובים, תוך חיזוק החשיבה החיובית והמודעות דווקא להצלחות שלי במהלך השבוע. המטרה היא לעודד את האופטימיות, לקדם את שינוי הרגלי החשיבה שלנו לגישה חיובית, והעצמת ההתנהגות הנכונה על ידי כך.

אנו מתרגלים להבחין ולראות מה אני "כן" עושה ומצליח. גם אם בהתחלה קשה לנו לזכור מה כן עבד, כך אנו מאמנים את המוח לזכור את החיובי וההצלחות.
 

סבב שלישי: בקשות עזרה - העלאת קושי/שאלה/בעיה מפי משתתף המעוניין בכך.

הקבוצה מקשיבה לדברי המשתתף  תוך מתן מרחב דיסקרטי, מכיל, בטוח ואמין, וידיעה

שדבריו נשארים במעגל. לאחר מכן נפתחת האפשרות למעגל המשתתפים להגיב במטרה לעזור, לתת עצות , לתמוך... כאשר המשתתף קשוב ואינו עונה, וזאת על מנת שמוחו

ומחשבותיו יהיו פנויים אך ורק להקשבה לדברי האחר. המעגל אינו מכריח ואינו שיפוטי, אלא תומך, תוך מימוש העקרון של "כיס ימין וכיס שמאל" מה שמתאים אני לוקח ומשתמש השבוע, מה שלא - לא זורקים אולי יתאים בעתיד.

שלב שלישי - דיון בנושא שאני מעלה, מלווה בדפי תוכן

הנושאים לדיון וללמידה הם מגוונים ונוגעים בשינוי ההרגלים, בשינוי חשיבה, בכללי התנהגות, עצות וטיפים. בעקבות מה שאני מעלה מתפתח דיון בנושא.

לדוגמא: הנושא של אכילה רק בישיבה, איך עושים זאת? אכילה איטית, שתייה מרובה

איך מתמודדים באירועים/חגים, ועוד ועוד...

 

שלב רביעי ואחרון - סבב סיכום

בו כל אחד משתף - מה אני מתחייב השבוע.

ההתחייבות מול הקבוצה מחזקת אותנו להתמיד ולקיים, ומקלה על יישום התהליך.


בין המפגשים

אני זמינה עבור המשתתפים לליווי ותמיכה אונליין, אפשר להתקשר או לשלוח הודעה בעת הצורך בזמן אמת ואני עומדת לרשותכם בכל ימות השבוע.

 

איך זה עובד מבחינת הרשמה?

ההתחייבות לקבוצה היא לחודש אחד, כאשר התשלום הוא על סך 200 ש"ח לחודש ונעשה בתחילתו עבור ארבעה מפגשים. מומלץ להתמיד בקבוצה מספר חודשים על מנת להגיע למשקל היעד ולשמור עליו, ויש רבים שנשארים גם מעל שנה בתהליך.

 


איפה ומתי מתקיימים מפגשים?

קבוצת בוקר ערד:

מפגשים שבועיים בימי שני, בשעה 08:45 , אורך המפגש 60 דקות.


קבוצת ערב ערד:

מפגשים שבועיים בימי שני, בשעה 20:00,  אורך המפגש 60 דקות.


קבוצת ערב אשקלון:

מפגשים שבועיים בימי רביעי, בשעה 20:00 ,  אורך המפגש 60 דקות.

 

 

אז איך מתחילים?

צרו איתי קשר >>

אשמח לתת מענה לכל שאלה ולשריין לכם מקום בקבוצה.

מנגולד אבוקדו ירוק ובריא
סלט שורשים